We scoren goed

We scoren goed

maandag 31 oktober 2016

Hoe doen we het? Doen we het goed? Wat kan er beter? Deze vragen hebben we onlangs naar een deel van onze klanten gestuurd. Waarom? Omdat we graag willen weten hoe we ons kunnen verbeteren. We kregen genoeg respons op deze vragen. We weten nu wat er beter kan, maar ook dat onze klanten onze diensten zeer waarderen.

Vragenlijsten

Klanten hebben vragen beantwoord over de offerte, de oplossing, de samenwerking, de projectondersteuning en de helpdesk. Op eigenlijk alle onderwerpen kregen we een goede beoordeling: van ruim voldoende tot een tien. Het gemiddelde rapportcijfer dat klanten ons gaven: een 8,5. Een cijfer waar we zeer content mee zijn. 

Tienen

Op de onderwerpen offerte, oplossing en helpdesk zijn meerdere tienen gegeven. De helpdesk is goed bereikbaar, klantvriendelijk en er wordt goede service geboden. De offertes zijn duidelijk en onze oplossingen voldoen aan de verwachting. Dat vinden we nou leuk: van het begin van het proces tot na de oplevering zijn de klanten tevreden! 

Verbeterpunten

Er zijn ook verbeteringen genoemd. Om eerlijk te zijn is het ons daarom te doen, we willen ons namelijk iedere keer weer verbeteren. Ons ticketsysteem is niet voor iedereen duidelijk en de communicatie kan in een aantal gevallen beter. Daar gaan we aan werken. Op naar een nog beter cijfer bij het volgende klanttevredenheidsonderzoek!