Alle informatie op één plek dankzij koppelingen tussen verschillende systemen

Om de medewerkers van het klantcontactcentrum (KCC), zo adequaat mogelijk vragen te kunnen laten beantwoorden, heeft de gemeente Westland alle informatie uit verschillende systemen, losse documenten en vanuit parate kennis verzameld in een kennisbank. WIND Internet faciliteerde de koppeling in TYPO3.

Bestaande content hergebruikt en vindbaar gemaakt

“De kennisbank is gebaseerd op de plek waar de meeste content al stond: het cms van de publieke website. We hebben de bestaande content hergebruikt en aangevuld, en bruikbaar gemaakt voor directe vindbaarheid van specifieke onderdelen. De medewerker van het klantcontactcentrum vindt bij een vraag nu direct de juiste informatie. Is er een doorverwijzing nodig naar een medewerker binnen de gemeente, omdat het specifieke vakinhoudelijk kennis of lopende zaken betreft, dan staan contactgegevens in de aanvullende informatie.”

  • Alles verzameld op één plek
  • Bestaande content hergebruikt
  • Direct de juiste informatie
  • WIND Internet faciliteerde
Image mask
“Ik heb van WIND Internet geen enkele keer gehoord dat iets niet kon”
Image overlay

Kees Nobel

Adviseur Gemeente Westland